Наші високі стандарти якості
Система контролю якості аудиторських послуг складається з політики та процедур, розроблених і впроваджених аудиторськими фірмами MGI PSP Audit відповідно до міжнародних стандартів аудиту.
Перевірка наших політик і процедур відбувається на двох рівнях: регулятором ринку аудиту в Україні та глобальним партнером за якістю MGI Worldwide.
Контроль якості послуг наших аудиторських фірм, що надають послугу з обов’язкового аудиту фінансової звітності, проводиться з 2010 року на постійній основі регуляторами ринку аудиту з метою підтвердження дотримання міжнародних стандартів аудиту, принципу незалежності, ефективності внутрішньої системи контролю якості аудиторських послуг.
Детальніше про нашу прихильність якості можна ознайомитися за посиланням.
Також як член MGI Worldwide ми підлягаємо перевірці з якості з боку MGI Worldwide, яка забезпечує своєю підтримкою глобальний партнер мережі Mercia. У координації з MGI Worldwide ми активно впроваджуємо технологічне партнерство з Caseware з документування процесів аудиту.
MGI PSP Audit отримала у лютому 2023 року найвищий рівень відповідності системи контролю якості проведеного мережею MGI Worldwide.
З 2019 року MGI Worldwide була прийнята як повноправний член у Forum of Firms асоціацію з 30-ти міжнародних бухгалтерських мереж. Учасники Forum of Firms прихильні міжнародним стандартам якості, і ми пишаємося визнанням нашої мережі цим престижним органом. Мета Forum of Firms полягає в просуванні послідовних і високоякісних стандартів фінансової звітності та практики аудиту в усьому світі.
Для нас як члена мережі це демонструє нашу відданість якісної аудиторської роботи в конкурентній боротьбі з іншими фірмами за міжнародну роботу з глобальними установами та неприбутковими організаціями.
Нас рекомендують
Один з найважливіших факторів у прийнятті рішення про співпрацю з нами та підтвердження заявлених вище високих стандартів якості – це рекомендації клієнтів MGI PSP Audit.
Для отримання успішної рекомендації важлива системна робота з клієнтом на кожному етапі нашого співробітництва.
Як приклад з аудитом, в Україні поки існує певний рівень недостатнього розуміння такої послуги в цілому і його окремих процедур, а також відмінності між аудитом і супутніми послугами. Тому ми ще на етапі переговорів намагаємося максимально просто і чітко донести потенційному клієнту суть завдання, переваг окремих процедур і на реальних прикладах з нашої практики показати, чому такі процедури важливі й для клієнта, зокрема. Оскільки тільки задоволений клієнт – це джерело позитивних емоцій, хороших відгуків і якісних рекомендацій.
Детальніше з нашими рекомендаціями можна ознайомитися за посиланням.
Чи готові ви довірити ваше запитання нам?
Ми завжди твердо дивимося в майбутнє і шукаємо підходи й рішення, щоб переконатися в тому, що наша робота підвищує цінність і допомагає нашим клієнтам робити їх бізнес успішніше.
Якщо ви хочете стати нашим клієнтом, заповніть форму запиту на інформацію щодо послуги, що цікавить